Nasza firma świadczy usługi w zakresie zarządzania nieruchomościami, głównie wspólnotami mieszkaniowymi. Jesteśmy Zarządcą, który nie tylko oferuje swoje usługi, ale także profesjonalną wiedzę i porady. Nasi klienci mają zawsze zapewniony bezproblemowy i bezpieczny kontakt z Zarządcą.
Nowo przejętym wspólnotom mieszkaniowym, oferujemy wszelką pomoc organizacyjną i prawną oraz wprowadzenie procedur umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie wspólnoty.
Stosujemy nowoczesne rozwiązania usprawniające obsługę nieruchomości oraz współpracujemy tylko ze starannie wyselekcjonowanymi partnerami, którzy mają doświadczenie i cieszą się dobrą opinią wśród usługobiorców.
Być może dlatego każdego dnia coraz więcej osób wybiera firmę DOMAG Zarządzanie Nieruchomościami.
Wspólnotom mieszkaniowym gwarantujemy kompleksową obsługę, a ramach jej realizujemy:
Eksploatacja nieruchomości
- nadzór nad utrzymaniem w należytym porządku pomieszczeń, urządzeń budynków, użytkowanych przez właścicieli i terenów wspólnych
- kontrolę dostaw energii, wody i gazu
- kontrolę odprowadzania ścieków i wywozu śmieci
- kontrolę nad usługami związanymi z funkcjonowaniem nieruchomości
Obsługa
techniczna nieruchomości
- zlecanie kontroli technicznych, okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń zgodnie z wymogami prawa budowlanego
- przygotowanie planów rzeczowo – finansowych obejmujące niezbędne nakłady remontowe i modernizacyjne
- zlecanie prac konserwacyjnych, remontowych, inwestycyjnych i nadzór nad ich wykonaniem
- sprawowanie bezpośredniej kontroli nad firmami konserwującymi instalacje techniczne budynków
- nadzór i kontrolę usuwania awarii i ich skutków
Zarządzanie kosztami
- przygotowanie, realizację i rozliczanie planów zarządzania nieruchomością
- przygotowanie, realizację i rozliczanie budżetów utrzymania nieruchomości
- analizę kosztów dot. nieruchomości oraz podejmowanie działań optymalizujących koszty
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych z zakresu eksploatacji nieruchomości
- przygotowywanie informacji o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości
- dokonywanie rozliczeń poprzez rachunek bankowy
- obsługę finansowo – księgową umów z najemcami i dzierżawcami nieruchomości
- prowadzenie innych działań związanych z nieruchomością i wynikających z potrzeb właściciela
Prowadzenie
ewidencji i dokumentacji
- książki obiektu budowlanego
- dokumentacji technicznej budynku
- dokumentacji administracyjnej i prawnej obiektu
- dokumentacji eksploatacyjnej
- dokumentacji finansowej
- ewidencji powierzchni obiektu
- ewidencji najemców i użytkowników obiektu